Emekliler gazetemizi ziyaret etti

Emekliler gazetemizi ziyaret etti

Disk Emekli-Sen Konya Şube Başkanı Bayram Çalık ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Gazetemiz İmtiyaz Sahibi Adem Alemdar ile görüşerek, hayırlı olsun temennisinde bulundu.

Gazetemizin 2. kuruluş yıldönümü ve yeni binaya taşınması ile ilgili hayırlı olsun ziyaretleri sürüyor. Disk Emekli-Sen Konya Şube Başkanı Bayram Çalık ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Gazetemiz İmtiyaz Sahibi Adem Alemdar ile görüşerek, hayırlı olsun temennisinde bulundu. Memleket’i yakından takip ettiklerini belirten Başkan Çalık, “Beğenerek okuduğumuz bir gazete. Başarılarınızın devamını diliyorum. Sizlere hem hayırlı olsun dileğinde bulunmak hem de çalışmalarımız hakkında bilgi vermek istiyorum. Bu ülkenin tüm değerlerlerinde emeği ve katkısı olan emeklilerin insan onuruna yaraşır bir yaşam sürdürmelerini, açlık sınırının altında yaşam sürdüren emeklilerin yaşamlarının düzeltilmesi, için mücadele vereceğiz. Bütün emeklileri yasal olan sendikaya üye olup haklarına sahip çıkmaya davet ediyoruz” dedi. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Adem Alemdar ise, Konya’nın sesi ve soluğu olmaya devam edeceklerini kaydetti.