Elit Konutları'nın temeli atıldı
Komyapı tarafından Otogar civarında yapımına başlanan Elit konutlarının temeli düzenlenen törenle atıldı
Komyapı tarafından Otogar civarında yapımına başlanan Elit konutlarının temeli düzenlenen törenle atıldı. Genel Müdür İbrahim Aktaş, Kombassan Yönetim Kurulu Üyesi Namık Güler, Asya Bank Şube Müdürü Cemal Ceylan, Konya Çimento Fabrikası Yetkilileri ve vatandaşların katıldığı temel atma töreninde kurban kesildi. Yapılacak konutlar hakkında bilgi veren Genel Müdür İbrahim Aktaş "Elit Konutları 47 bin m² alana kurulacak. Konutlar A, B, C, D, E, F, G blokları olmak üzere 15 kattan toplam 660 dairenin olacak. İlk etap satışlarımız bitti, ikinci etabın satışlarına başladık" dedi.
İlk etapta yapılacak 330 dairenin 2007 Mart ayında biteceğini sözlerine ekleyen Aktaş yapılacak konut alanlarında sosyal tesislerin olacağını da kaydetti.
Komyapı'nın yaşanan gelişmeler karşısında konuta yöneldiğini hatırlatan Aktaş "Halen Elit konutlarıyla birlikte Şeker Murat, Havzan ve Fatih Işıklar'da toplam 2 bin 300 adet konutun inşaatı sürmektedir. Hedefimiz, 2006 yılında 900 adet konutu sahiplerine teslim etmektedir" diye konuştu.