El konan gıdalar aşevlerine gidiyor

El konan gıdalar aşevlerine gidiyor

Büyükşehir Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, yasak yerlerde seyyar satıcılık yapanlardan emanete aldığı ve 2 gün içinde geri alınmayan gıda maddelerini aşevlerine veriyor.

Büyükşehir Belediyesi Zabıta Müdürü Hasan Boydak, zabıta bünyesinde kurdukları ekiple seyyarlara karşı mücadele verdiklerini belirterek en düşük para cezasının 131.80 YTL olduğunu da dile getirdi. Boydak, "Emanete aldığımız mallardan cezası ödenmemiş ve 2 gün içinde geri alınmamış olanları aşevlerine, 30 gün içinde alınmayan gıda dışı malları ise ihtiyaç sahibi vatandaşlarımıza dağıtıyoruz. Şehir estetiğini bozan ve trafiği engelleyen seyyar satıcılarla mücadelemiz devam edecektir" şeklinde konuştu.