El emekleri kermeste sergilendi
Özel Yeni Anıt Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi dün düzenlediği kermeste öğrencilerinin el emeklerini sergiledi.
Kermesin gelirleri rehabilitasyon merkezinin ihtiyaç sahibi öğrencilerine verilecek.
Özel Yeni Anıt Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi dün gerçekleştirdiği kermeste başta öğrencilerinin yaptığı çeşitli el işleri olmak üzere, çeşitli yemekler ve giyecek sergilendi. Kurum müdürü Aysun Erence, “Özel Yeni Anıt Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi olarak özel eğitime ihtiyacı olan çocuklarımızın hayatımızda önemli bir yere sahip olduklarını bilerek onların başarabildiklerini sizlerle paylaşmak amacıyla böyle bir etkinliği düzenledik” diye konuştu. Gelirlerinin ihtiyaç sahibi öğrencilere verileceği kermes dün akşam saatlerine kadar açık kaldı.
ENGELLERİN ÜSTESİNDEN GELMEK LAZIM
‘Ben de varım’ sloganı ile yola çıktıklarını ve özel desteğe ihtiyacı olan bireylere karşı farkındalık, uyandırmak istediklerini dile getiren Aysun Erence, “İnanıyoruz ki engellerin üstesinden gelmek için eğitim her çocuğun hakkıdır. Özel eğitim gerektiren bireylerimize hedeflerinin ötesinde en kaliteli hizmeti sunmak ve onların eğitimlerinin aksamaması için Türkiye’de hastane ve akademisyen destekli çalışan öncü kurum olmanın desteğini yaşıyoruz. Anıt ailesi olarak farklı özellikteki bireylerimizin toplumun beklediği rolleri gerçekleştirebilmeleri ve topluma katılım sağlayabilmeleri için gereksinim duydukları eğitim ve rehabilitasyon hizmetlerini kusursuz karşılamayı kendimize ilke edinen bir kurumuz. Buradan yola çıkarak çocuklarımızın sosyal hayata atılımları gerçekleştirecek farklı etkinlikler ile hayatımızdaki engelleri hep beraber elele aşmak istiyoruz. İlkeli, dürüst, kaliteli eğitimin sonucu olan bu etkinliği Konya halkına sunmanın gururu içindeyiz” dedi.
Ali Murat Mırçık-Memleket