Ekip otosu kaza yaptı: 4 yaralı

Ekip otosu kaza yaptı: 4 yaralı

Kırmızı ışık ihlali yapan bir otomobil ile polis otosu çarpıştı, kazada 3'ü polis 4 kişi yaralandı

Selçuklu'da kırmızı ışık ihlali yapan otomobilin polis otosuna çarpması sonucu meydana gelen trafik kazasında 3'ü polis, 4 kişi yaralandı.


Kaza, Yeni İstanbul Caddesi ile İmam-ı Gazali Caddesi'nin kesiştiği kavşakta meydana geldi. İmam-ı Gazali Caddesi'nden gelen polis otosu trafik ışığının yeşil yanması ile birlikte Yeni İstanbul Caddesi'ne döndü. Bu sırada Yeni İstanbul Caddesi'nden seyir halinde olan ve kırmızı ışık ihlali yaptığı belirtilen Semih Ağbağ (21) idaresindeki 35 DZF 32 plakalı otomobil polis otosuna çarptı. Kazada, otomobil sürücüsü ile ekip otosunda bulunan polis memurları Mehmet Çırak, Nevzat Ateş ve Süleyman Kocakale yaralandı. Yaralılar ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Yaralıların hastaneye getirilişi sırasında ambulansların daha hızlı hastaneye yetiştirilebilmesi için Hastane Caddesi trafiğe kapatıldı. Yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi. iha, aa