Eğlence mekânlarına denetim

Eğlence mekânlarına denetim

Konya Emniyeti, Ramazan Bayramı'nın bitimiyle birlikte eğlence mekânlarına yönelik asayiş uygulaması başlattı.

Konya Emniyeti, Ramazan Bayramı'nın bitimiyle birlikte eğlence mekânlarına yönelik asayiş uygulaması başlattı. Ramazan boyunca aralıklarla sürdürülen asayiş uygulamalarında kahvehaneler üzerinde denetim yapan polis, Ramazan Bayramı tatilinin bitimiyle birlikte eğlence mekânlarına yönelik çalışma başlattı. Şehirlerarası Otobüs Terminali civarında bulunan eğlence mekânlarını denetleyen ekipler, çok sayıda kimlik sorgulaması yaptı. Resmi ve sivil 30 ekip ile 80 polisin katılımıyla yapılan uygulamada eğlence mekânlarına tek tek girilerek arama yapıldı. Yapılan aramalar sonucu 1 adet 7.65 mm çapında ruhsatsız tabanca ile 3 adet maksat dışı bıçak ele geçirildi. Yapılan kimlik sorgulamalarında polis tarafından aranan şahıslar alınarak ilgili birimlere teslim edildi. Uygulamaların devam edileceği bildirildi.