Edebiyat öğretmeni hastanelik oldu
Seydişehir'de intihara teşebbüs eden bir edebiyat öğretmeni hastaneye kaldırıldı.
Edinilen bilgiye göre, Seydişehir Endüstri Meslek Lisesine Edebiyat öğretmeni olarak atanan Suna Ö. (24), Alaylar 1 Mahallesi Eti Lojmanları Eti Sokaktaki evinde çok sayıda ilaç içti.
Yalnız yaşadığı öğrenilen Suna Ö, polisi arayarak, ''Ben intihar ediyorum'' dedi. Suna Ö'nün verdiği adrese giden polis ekipleri, kilitli olan kapıyı kırarak eve girdi. Polis, Suna Ö'yü, evin yatak odasında yarı baygın bir şekilde ve ağlarken buldu. Polisler, öğretmeni kucaklarına alarak polis aracıyla Seydişehir Devlet Hastanesine kaldırdı.