Duvar arasına sıkışan işçi öldü

Duvar arasına sıkışan işçi öldü

Beyşehir’e bağlı Yeşildağ Belediye Başkanı’nın kullandığı kepçe ile duvar arasına sıkışan işçi öldü.

Beyşehir’e bağlı Yeşildağ Belediye Başkanı’nın kullandığı kepçe ile duvar arasına sıkışan işçi öldü. Yeşildağ Belediyesi hizmet binası önünde devam eden kanal açma çalışmaları sırasında, Belediye Başkanı Yüksel Ergun, belediyeye ait iş makinesini kullanmak istedi. Ergun, araçla manevra yaparken, Çumra’dan gelen ve burada çalışan DSİ işçisi Osman Kaya’yı (51), kazayla makinenin kepçesi ile duvar arasına sıkıştırdı. Kaya, olay yerinde hayatını kaybetti. Kaya’nın cesedi, otopsi için Beyşehir Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.


Belediye Başkanı Yüksel Ergun gözaltına alındı. aa