DP Konya İl yönetimi istifa etti

DP Konya İl yönetimi istifa etti

Demokrat Parti 5. Olağan Kongresinin ardından Konya il yönetimi topluca istifa etti.

DP Konya İl Başkanı Rasık Özdemir yaptığı yazılı açıklamada "16 Mayıs 2009 tarihinde yapılan partimiz 5. olağan kongresi sonucunda yeni seçilen yönetimin önünü açmak ve teşkilat çalışmalarında yardımcı olmak üzere il başkanlığından ve il yönetim kurulu üyeliğinden topluca istifa ediyoruz" dedi.