Direksiyon başında sızıp kaldı

Direksiyon başında sızıp kaldı

Sahur vakti direksiyon başında sızıp kalan alkollü sürücü, polis tarafından uyandırıldı

Konya'da sahur vakti sokak ortasında direksiyon başında sızıp kalan alkollü sürücü, ihbar üzerine olay yerine gelen polis tarafından uyandırıldı.

Olay, saat 03.00 sıralarında Meram Hocafakıh Caddesi Gülhan Sokak'da meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, sokak ortasında duran bir cipten yükselen korna sesine uyanan vatandaşlar, aracın yanına gittiklerinde direksiyon başında sızıp kalan sürücüyle karşılaştı. Dakikalarca süren korna sesinin kesilmemesi üzerine, direksiyon başındaki sürücüyü uyandırmak isteyen vatandaşlar bunu başaramadı ve 155 Polis İmdat telefonunu arayarak araç içerisindeki sürücünün alkollü veya rahatsızlanmış olabileceği şeklinde ihbarda bulundu. Olay yerine gelen polis ekipleri, kapıları kilitli olan aracın direksiyonundaki sürücüyü, cama vurarak uyandırdı. Sürücünün başını direksiyondan kaldırmasıyla korna sesi kesilirken, adının M.T. olduğu öğrenilen şahsın alkollü olduğu belirlendi. Bir süre ne olduğunu anlamaya çalışan M.T'nin, kendine geldiğinde ilk işi kendisini görüntüleyen kameramana müdahale etmek oldu. Sözlü müdahalenin ardından bununla da yetinmeyen M.T. aracından inerek, kendisini görüntüleyen kameramana saldırmak istedi. Polisler tarafından güçlükle tutulan M.T, park halinde bulunan bir aracın arkasına götürülerek gizlendi.

Olay yerindeki polis ekipleri, dakikalarca süren korna sesiyle çevreye rahatsızlık veren alkollü sürücü M.T'nin kimlik kontrolünü yaptıktan sonra sokak ortasında park halinde duran araç M.T'nin cep telefonuyla haber verdiği alkol almamış ehliyetli arkadaşına teslim edildi. M.T. de arkadaşının kullandığı cipine binerek olay yerinden uzaklaştı.