Diltaş'tan Türk Sanat Müziği konseri

Diltaş'tan Türk Sanat Müziği konseri

Özel Diltaş Lisesi öğrencilerini farklı bir konserle izleyici karşısındaydı.

Konferans Salonunda verilen konsere Meram İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünden Şube Müdürü Mehmet Nuri Aydın, Diltaş Eğitim Kurumları Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ataman, Kurum Danışmanı Esen Büyükşahin,okul müdürleri, öğretmenleri , veliler ve öğrenciler katıldı. Bir yıl boyunca derslerinden arta kalan zamanlarında ve kulüp saatlerinde çalışmalarını sürdüren öğrenciler, Anadolu’nun pek çok yöresinden türküler seslendirdiler. Diltaş Lisesi öğrencileri geleneksel olarak her eğitim yılının sonunda Türk Sanat Müziği ve Halk Müziği dalında konserler vermekte. Bu konserlerine yaklaşık iki yıldır farklı bir kavram sunan Diltaş, Ritm orkestrasıyla geceye renk kattı. Yaklaşık 25 öğrenciden oluşan orkestrada davullar, darbukalar, ziller ve gitarlar çalınmakta. Yapılan Sanat Gecesi’nde seslendirilen 16 türkünün ardından yapılan ritim şov izleyenleri büyüledi. Yaklaşık 2 saat süren konserde söylenen birbirinden güzel türküler izleyenleri Anadolu’nun pek çok yöresine götürdü. Diltaş Lisesi Müzik Öğretmeni Onur Uğurtay, amaçlarının eğitimin sadece alan derslerinden ibaret olmadığını, sanat eğitiminin gençlerin eğitiminde önemli olduğunu ve geleceğin şarkı söyleyen, ritim duygusuna sahip doktorlarını, mühendislerini yetiştirmek olduğunu söyledi. Diltaş Eğitim Kurumları Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ataman ise konserin sonunda öğrenci ve saz heyetini kutlarken, “Diltaş, böylesi güzelliklere imza atmaya devam ettikçe benim sevincim artıyor ve öğrencilerimle gurur duyuyorum. Öğrencilerim derslerinde başarılı oldukları kadar sosyal etkinliklerde de başarılarını sergiliyorlar. Hepsini kutluyorum “ dedi.