Diltaş Andı yapıldı ve kepler fırlatıldı

Diltaş Andı yapıldı ve kepler fırlatıldı

Diltaş Lisesi 16. dönem mezunlarını düzenlenen görkemli bir geceyle uğurladı.

İlk tören Diltaş Sosyal Tesisleri Konferans Salonu’nda yapılan kep atma ve okul birincisinin mezuniyet kütüğüne dönem brövesini çakmasıyla başladı. Öğrencilerin şiirleri eşliğinde sahneye alınan 12. sınıf öğrencileri anne ve babalarının yanı sıra tüm izleyenlere buruk bir sevinç yaşattı. Diltaş Eğitim Kurumları Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ataman duygulu anlar yaşayanların arasındaydı. Yaptığı konuşmada her öğrencinin kendi evlatlarından ve torunlarından farklı olmadığını, Diltaş’tan mezun olmak buradan ayrılmak anlamı taşımadığını ifade etti. Ataman sözlerine, “Ben sağ oldukça ve benden sonra yerimi alacak olan torunum, siz öğrencilerimin her zaman yanında olacağız. Sanmayın ki Diltaş’tan mezun olup ayrılıyoruz. Diltaş ailesi, yönetimiyle, idarecileriyle, öğretmenleriyle daima sizlerin yanında olacak ve sizleri desteklemeye devam edecek. Yolunuz açık olsun. Biz sizleri sevgiyle, disiplinli ve milletini seven evlatlar olarak yetiştirdik. Dileğim en güzel üniversitelerde başarıyla okuyarak Türk Milletine hayırlı işler yapın. Ben mezun olan Öğrencilerime güzel geçirdikleri bir gece ile başlayan mutluluk ve başarı dolu bir hayat diliyorum” dedi. İzleyen misafirler böylesine birbirine bağlı bir kurumda olmanın gururunu yaşarken gözyaşlarını tutamadılar. 16. dönem mezunlarından okul birincisi olan öğrenci brövesini mezuniyet kütüğüne çakmasının ardından Diltaş Andı yapıldı ve kepler fırlatıldı.
Öğrenciler ve veliler Diltaş Sosyal tesislerinde canlı müzik eşliğinde bol bol dans edip halaylar çekerek mezun olmanın tadını çıkardılar. Ferit Hepokur -Memleket