Dilenci görülmekten şikâyetçiler

Dilenci görülmekten şikâyetçiler

Görmeyenleri Koruma Derneği Konya Şube Başkanı Veli Özağan, yaklaşan Ramazan ayında dilencilerin de artacağını belirterek, "Bu dilencilerin çoğu sağlıklı olup engelli taklidi yapıyor. Dolayısıyla bizler toplum önünde rencide olmaktayız" dedi.

Görmeyenleri Koruma Derneği Konya Şube Başkanı Veli Özağan, görme engellilerin dilenci olarak görülmelerinden şikayetçi olduklarını belirtti. Dernek binasında düzenlenen basın toplantısında konuşan Görmeyenleri Koruma Derneği Konya Şube Başkanı Veli Özağan, yaklaşan Ramazan ayında dilencilerinde artacağını belirterek, "Bu dilencilerin çoğu sağlıklı olup engelli taklidi yapıyor. Dolayısıyla bizler toplum önünde rencide olmaktayız. Bizler bu konudan son derece rahatsızlık duymaktayız. İnsanlarımızı daha duyarlı olmaya davet ediyoruz. Çünkü alışveriş yapmak için herhangi bir iş yerine girdiğimiz zaman elimizdeki bastonu gördüklerinde 'Patron yok' cevabını alıyoruz. Biz ilgili makamlara şikâyetlerimizi ilettik. Onlarda bu konuda duyarlı olacaklarını bizlere söyledi. Özellikle bu engelli taklidi yaparak dilenenleri duyarlı vatandaşlarımız ilgili yerlere şikâyet ettikleri takdirde derneğimizce ödüllendirilecektir" şeklinde konuştu.