DİKKAT! Altgeçit trafiğe kapatılıyor
Sille yolu üzerindeki altgeçit, yapılacak çalışmalar nedeniyle 60 gün boyunca trafiğe kapatılıyor.
Devlet Demir Yolları Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen Konya-Ankara arası hızlı tren projesi kapsamında Rauf Denktaş Caddesi Karayolu Altgeçidi üzerinde çalışmalar yapılacağı bildirildi. Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada altgeçidin 5 Şubat 2010 Cuma sabahından itibaren 60 gün süreyle trafiğe kapatılacağı kaydedildi. Açıklamada şöyle denildi: Araç trafiği için Adnan-Hadiye Sürmegöz İlköğretim Okulu civarı ve Hacıkaymak Mahallesi eski girişine tren yolu üzerinden geçilebilecek şekilde tek yönlü bariyerli hemzemin geçit tesis edilmiştir.
İŞTE ALTERNATİF YOLLAR
Diğer alternatif güzergahlar ise şöyle:
Beyşehir Çevre Yolu istikametinden veya İstanbul Yolu Sanayi Köprülü Kavşağı’ndan şehir merkezine gelecek sürücüler; Şefik Can Caddesi, Yenişehir Altgeçidi veya Beyşehir Caddesi’ni alternatif olarak kullanabilecekler. Şehir merkezinden Beyşehir Çevre Yolu’na gidecek sürücülerin ise; Şefik Can Caddesi veya Beyşehir Caddesi Rauf Denktaş Kavşağı’ndan Demiryolu Caddesi üzerindeki Malas Caddesi hemzemin geçidini kullanmaları gerekiyor. memleket.com.tr