DİKKAT! Altgeçit trafiğe kapatılıyor

DİKKAT! Altgeçit trafiğe kapatılıyor

Sille yolu üzerindeki altgeçit, yapılacak çalışmalar nedeniyle 60 gün boyunca trafiğe kapatılıyor.

Devlet Demir Yolları Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen Konya-Ankara arası hızlı tren projesi kapsamında Rauf Denktaş Caddesi Karayolu Altgeçidi üzerinde çalışmalar yapılacağı bildirildi. Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada altgeçidin 5 Şubat 2010 Cuma sabahından itibaren 60 gün süreyle trafiğe kapatılacağı kaydedildi. Açıklamada şöyle denildi: Araç trafiği için Adnan-Hadiye Sürmegöz İlköğretim Okulu civarı ve Hacıkaymak Mahallesi eski girişine tren yolu üzerinden geçilebilecek şekilde tek yönlü bariyerli hemzemin geçit tesis edilmiştir.

İŞTE ALTERNATİF YOLLAR

Diğer alternatif güzergahlar ise şöyle:

Beyşehir Çevre Yolu istikametinden veya İstanbul Yolu Sanayi Köprülü Kavşağı’ndan şehir merkezine gelecek sürücüler; Şefik Can Caddesi, Yenişehir Altgeçidi veya Beyşehir Caddesi’ni alternatif olarak kullanabilecekler. Şehir merkezinden Beyşehir Çevre Yolu’na gidecek sürücülerin ise; Şefik Can Caddesi veya Beyşehir Caddesi Rauf Denktaş Kavşağı’ndan Demiryolu Caddesi üzerindeki Malas Caddesi hemzemin geçidini kullanmaları gerekiyor. memleket.com.tr