Devlet ve vatandaş el ele

Devlet ve vatandaş el ele

Hizmete talip olanlarla, hizmetin yapımını üstlenen ve hizmetle ilgili karalar alanların bir araya geldiği Meram Köyleri 2. İstişare toplantısı Kayıhüyüğü köyünde gerçekleştirildi.

Meram Köyleri istişare toplantısının ikincisi Kayıhüyüğü köyünde gerçekleştirildi. İlk toplantısını Yeşildere köyünde gerçekleştiren Meram Belde Belediye Başkanları ve Köy Muhtarları ikinci istişare toplantılarını Kayıhüyüğü köyünde yaptı. İl Genel Meclisi Başkanı Ali Selvi, Encümenler Ahmet Ünal, Faruk Koç, İl Genel Meclis Üyeleri Dursun Uysal, Cannur Doğan, Mehmet Göksel, Ali Eser, Safinaz İğneli, İbrahim Gün, İl Özel İdaresi Yazı İşleri ve Kararlar Daire Başkanı Hüseyin Eşgin, AK Parti Meram Kadın Kolları Başkanı Fatma Armutçuoğlu, Kızılören, Sefaköy, Kavak Belde Belediye Başkanları ve Hasanşeyh, Evliya tekke, Çaybaşı, Karadiğin Deresi, Yatağan, İkipınar, Çayırbağı, Sadıklar, Bayat, Güneydere, Kayadibi, Çukurçimen, Sarıkız, Yeşildere, İlyasbaba tekke, Kumralı, Kayalı, Gökyurt, Yeşil tekke, Çomaklar ve Karaağaç Köy Muhtarlarının katıldığı Meram Köyleri ikinci istişare toplantısı Kayıhüyüğü köyünün ev sahipliği ile yapıldı. Belde Belediye Başkanları ve Köy muhtarlarının isteklerini dinleyen İl Genel Meclisi Başkanı, Encümen ve İl Genel Meclis Üyeleri karşılıklı görüş alışverişinde bulundular. Devlet vatandaş buluşması, köy ve belde halkının buluşmasının ikincisini Kayıhüyük köyünde gerçekleştirdik diyen İl Genel Meclisi Başkanı Ali Selvi “Hizmete talip olanlarla, hizmetin yapımını üstlenen ve hizmetlerle ilgili kararlar alanların bir araya geldiği genel bir proğram şeklinde bir araya geldik. Bugün itibari ile halimiz nedir, ne gibi eksikliklerimiz vardır diye mevcut durum analizi yapıyoruz. Öncelikli hedeflerimizi belirliyor ve nasıl yapacağımızı kararlaştırıyoruz. Biz aleniyiz, şeffafız, her köyümüze hangi hizmet daha güzel ise diğer köyümüze de aynısı olsun. Biz insanımızı yerinde göç etmeden köyünde beldelerinde mesut, mutlu, bahtiyar bir şekilde iyi bir gelir seviyesi elde etmek, yaşatmak için bu görevlere sevdalandık. Köyler beldeler bizim sevdamız. Köylerimizin ve beldelerimizin gelişmesi için gece gündüz gayret harcıyoruz. Köylerimizde alt yapı eksiğimiz kalmayacak. İçmesuyu sıkıntımız, okul, sağlık ocağı, sağlık evi ve kilitli taş çalışmaları üzerinde ağırlıkla duruyoruz. Ekonomik değeri olan projeler uyguluyoruz. Kimseye muhtaç olmadan yapılacak tarım faaliyetleri ile geçim sağlatmayı hedefliyoruz. Biz seçimden seçime gelen siyasetçiler gibi değiliz. Sık sık bir araya gelip bu ziyaretleri gerçekleştireceğiz” dedi.