Deşdiğinliler buluşacak

Deşdiğinliler buluşacak

Deşdiğin Eğitim Kültür Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Faruk Koç, ilkini düzenleyecekleri 1. Kültür-Sanat ve Sıla Festivali’yle ilgili bilgi vermek amacıyla Konya Gazeteciler Cemiyeti’nde bir basın toplantısı düzenledi.

Deşdiğin Eğitim Kültür Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Faruk Koç, ilkini düzenleyecekleri 1. Kültür-Sanat ve Sıla Festivali’yle ilgili bilgi vermek amacıyla Konya Gazeteciler Cemiyeti’nde bir basın toplantısı düzenledi.


Deşdiğin Belediye Başkanı Dursun Kara’nın da katıldığı toplantıda konuşan Deşdiğin Eğitim Kültür Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Faruk Koç, “Hemşerilerimizi daha iyi kucaklayabilmek amacıyla Deşdiğin Belediyesi’yle birlikte 1. Kültür-Sanat ve Sıla Festivali hazırladık. Bu festivali hazırlamamızın amacı hemşirelerimiz arasında dayanışma, birlik, beraberlik ve kaynaşması sağlamaktadır. Bu amaçla 30 Temmuz 2006 Pazar günü Deşdiğin spor sahasında gerçekleştireceğimiz festivalimize tüm hemşirelerimizi davet ediyoruz” dedi.


Hasan Ayhan-Memleket