Depoda yangın çıktı
Konya'da, bir deponun asma katında yapılan kaynak sırasında alt katta bulunan kabloların tutuşması sonucu çıkan yangın, işyeri sahibi tarafından bahçe hortumuyla söndürüldü.
Konya'da, bir deponun asma katında yapılan kaynak sırasında alt katta bulunan kabloların tutuşması sonucu çıkan yangın, işyeri sahibi tarafından bahçe hortumuyla söndürüldü.
Yangın, önceki gün saat 22.00 sıralarında Feritpaşa Mahallesi Nişantaşı Sokak’ta meydana geldi. Hasan Dadak'a (27) ait deponun asma katında kaynak yapıldığı sırada sıçrayan kıvılcımlar, alt katta bulunan plastik kabloları tutuşturdu. Üst katta bulundukları için yangını deponun dumanla dolması üzerine fark eden işçiler, yangına bitişik apartmanın bahçesinde bulunan sulama hortumuyla müdahale etti. Site sakinlerinin panik yaşadığı yangın itfaiye ekipleri olay yerine gelmeden kısa sürede söndürülürken, depoda bulunan bazı eşyalar kullanılamaz hale geldi.