Demokratik seçim olmayacak

Demokratik seçim olmayacak

Büyük Birlik Partisi Meram İlçe başkanı Abdülhamit Tekmen düzenlediği basın toplantısıyla görevinden istifa ettiğini açıkladı.

Abdülhamit Tekmen yaptığı açıklamada, “Meram İlçe teşkilatı olarak biz hayatı boyunca başı yere eğilmeyen ve kendisine inananların başını yere eğdirmeyen rahmetli genel başkanımızın gösterdiği hedefe talip olduk. Biz rahmetli genel başkanımızın yalana dolana, riyaya, kire pise bulaşmayan o temiz elleriyle bize gösterdiği hedefe ulaşmaya çalıştık. Meram ilçe başkanı olarak ben ve arkadaşlarımla birlikte davamızı daha ilerilere götürebilmek için Konya il başkanlığına talip olduk. Bu görevin bizler için bir ömür boyu onur ve gurur kaynağı olacağının bilincine inanarak başladığımız bu yolda maalesef demokratik bir seçim olmayacağını gördüğümüz için il başkanlığı adaylığından çekiliyor Meram ilçe yönetimi olarak bizler görevlerimizden istifa ediyoruz. Bundan sonra merhum genel başkanımızın bize bıraktığı büyük miras Büyük Birlik davasını siyasetle değil, yaşayan fertler olarak devam ettireceğiz” dedi. Öte yandan Tekmen, tüm gazetecilerin 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Gününü kutladı. Ferit Hepokur-Memleket