Çöp konteynerleri tahrip edildi

Çöp konteynerleri tahrip edildi

Karatay’da çöp konteynırları kimliği belirsiz kişi ya da kişiler tarafından tahrip edilerek yıkıldı.

Temiz bir Karatay için yapılan çalışmaların sonucunda çöp konteynırlarının yıkılarak tahrip edilerek yapılan çalışmalara gölge düşürülmesinin üzüntü verici olduğunu belirten Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, belediyenin bütçe imkanlarını en iyi şekilde değerlendirerek halka hizmet sunma gayretinde olduklarını belirterek; “Elbette oluşan hasarları biz belediye olarak gideriyoruz ancak unutulmasın ki buralar vatandaşın ödediği vergilerle yapılan milli servetlerdir bu hizmetlere karşı yapılan çirkin saldırıları kınıyorum” dedi. Yapılan saldırının üzüntü verici olduğunu belirten Başkan Hançerli; “bireylerin sağlıklı bir çevrede yaşamasının devredilemez ve vazgeçilemez bir yurttaşlık hakkı olduğu bilincinin toplumun temel kültürel değerleri arasında yer almasına katkıda bulunmak amacıyla gerekli çalışmaları yaparken diğer taraftan yaşanan bu tür olaylar bizleri son derece üzmektedir. Bizler belediye olarak vatandaşlarımıza en üst düzeyde hizmet etme gayreti içerisindeyiz. Yapılan hizmetler vatandaşımızın devletine ödediği vergiler sayesinde gerçekleştirilmektedir. Bizler bu tür olaylar karşısında oluşan hasarları gidermek durumundayız ancak milli servete karşı yapılan bu saygısızlığı kabul etmemiz de mümkün değildir dedi. Başkan Hançerli son olarak bizler vatandaşlarımızın da sahip çıkması gerektiğini düşündüğümüz hizmetlerimizi tüm olumsuzluklara rağmen aksatmadan devam ettireceğiz” şeklinde konuştu. Memleket