Cok sevdiği motosikletinde can verdi
Konya'da 17 yaşındaki Samet Ocak, çok sevdiği motosikletiyle gezerken bir kamyonetin çarpması sonucu yaşamını yitirdi
Konya'da 17 yaşındaki Samet Ocak, çok sevdiği motosikletiyle gezerken bir kamyonetin çarpması sonucu yaşamını yitirdi. Kaza, dün saat 22. 00 sıralarında merkez Karatay İlçesi Taşra Karaaslan Caddesi'nde meydana geldi. Plakasız motosikletiyle gezen Samet Ocak'a, beyaz renkli bir kamyonet çarptı. Plakası alınamayan kamyonet olay yerinden hızla uzaklaşırken, çarpmanın etkisiyle kanlar içinde yere yığılan Ocak, çevredekiler tarafından çağrılan ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Ocak, burada yapılan tüm müdahaleye rağmen kurtarılamadı. Ocak'ın başında kask bulunmadığı belirtildi. Arkadaşları, serkan Ocak'ın motosikletini çok sevdiğini ve sürekli gezdiğini belirtti. Polis görgü tanıklarının ifadesi doğrultusunda kamyonet ve sürücüsünün yakalanması için çalışma başlattı.