Çocuğunu görmek isterken bıçaklandı
Konya'da çocuğunu görmek için boşandığı eşinin evine giden H.K.’nin, tartıştığı kayınbiraderi tarafından bıçakla yaralandığı iddia edildi.
Konya'da çocuğunu görmek için boşandığı eşinin evine giden H. K., çocuğunun gösterilmemesi üzerine tartıştığı kayınbiraderi tarafından bıçakla yaralandı.
Olay, önceki gün saat 23.30'da Molla Gürani Mahallesi Isparta Sokak'ta meydana geldi. İddiaya göre, çocuğunu görmek için boşandığı eşinin evine giden H.K. (40), çocuğunun gösterilmemesi üzerine eski eşiyle tartışmaya başladı. Israrla çocuğunu görmek isteyen baba H.K'ye evde bulunan kayınbiraderi F.A'nın (36) müdahale etmesi üzerine kavga başladı. H.K, kendisine müdahale eden kayınbiraderi F.A. tarafından iki yerinden bıçaklanarak yaralandı. H.K, kavga sırasında elinden aldığı bıçakla kayınbiraderini kolundan yaraladı. Kavga, olay yerine giden polis ekipleri tarafından güçlükle kontrol altına alındı. Yaralanan H.K, çağrılan ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Sivil polis aracına bindirilerek yine aynı hastaneye getirilen F.A'nın tedavisinin ardından yapılan alkol muayenesinde 400 promil alkollü olduğu tespit edildi. F.A. ifadesi alınmak üzere polis merkezine götürüldü. iha.