Çocuğa çarpan sürücü kaçtı

Çocuğa çarpan sürücü kaçtı

Konya'da bisikletiyle evine giden 13 yaşındaki çocuğa çarpan sürücü, çocuğu sağlık ocağına bırakıp kaçtı.

Konya'da bisikletiyle evine giden 13 yaşındaki çocuğa çarpan sürücü, çocuğu sağlık ocağına bırakıp kaçtı.


Kaza, Sille Yolu üzerinde meydana geldi. Bisikletiyle evine doğru gitmekte olan Ömer Çakmakçı'ya bir minibüs çarptı. Sürücü, çarptığı çocuğu aracıyla olay yerinin yakınında bulunan 14 nolu sağlık ocağına götürerek tedavi ettirmek istedi. Bir bacağı kırılan ve başından yara alan Çakmakçı'nın, sağlık ocağı doktorları tarafından sabit polis noktası bulunan Numune Hastanesi'ne sevk edileceğini duyan sürücü, ambulans şoförüne "Siz önden gidin. Ben arkanızdan sizi takip edip hastaneye gelirim" dedi. Arka arkaya 14 nolu sağlık ocağından çıkan ambulansla araç hastaneye doğru yola koyuldu. Ancak sürücü bir müddet sonra yön değiştirerek kaçtı. Ambulansla Numune Hastanesi'ne getirilen çocuk burada tedavi altına alınırken, polis kaçan sürücüyü arama çalışması başlattı.