Çiçekçiler Odası’nda iftarlı seçim
Konya Çiçekçiler Odası 7. Olağan Kongre’sini Bera Otel’de verdiği iftar programıyla gerçekleştirdi.
İftar yemeğiyle başlayan program Konya Çiçekçiler Odası Başkanı İsmail Dikici’nin konuşmasıyla devam etti. Dikici, programa katılan herkese teşekkür etti. Dernekleri için elinden gelen her şeyi yaptığını ve bundan sonra da yapacağını söyleyen Dikici, “Ben derneğimiz için elimden gelen her şeyi yatım ve yapacağım. Ama bu sadece benle olacak bir şey değil. Herkes taşın altına elini koymalıdır. Üyelerimiz aidatlarını zamanında öderlerse ve derneğimiz için ellerinden geleni yapmalılar. Bu iş böyle yürür. Bizim dernek olarak sözümüz her yerde geçer. Eğer 2010 yılındaki uygulama hayata geçerse derneğimiz açsısından çok faydalı olacak. Ayrıca şunu da söylemeliyim bizim olduğumuz yerde borç olmamalıdır. Bizim amacımız derneğimizin en iyi şekilde yoluna devam edebilmesidir” dedi. Başkanın konuşmasından sonra dernek organlarının asıl ve yedek üyelerinin seçimi yapıldı. Seçimlerin yapılmasından sonra söz alan dernek üyesi Fahriye Gürler Sayar, “Bazen sözcüklerle bazı şeyleri anlatamayız. Bunun için çiçek alırız. Bizde bu anlatılmayan duyguların tercümanlığını yapıyoruz. Çiçekleri sevmeyi ve yaşatmayı inşallah öğreniriz ve öğretiriz. Katılan herkese ve başkanımıza teşekkür ediyorum” diye konuştu. Programın sonunda Divan Başkanı Mustafa Maşalı programa iştirak edenlere teşekkür etti. Yaşar Sarı- Memleket