Çevik'ten destek mesajı
AK Parti İl Başkanı Mustafa Çevik, Abdullah Gül'ün adaylığından duyulan memnuniyeti “İnanıyoruz ki, ülkemizin kazandığı birlik ve beraberlik ruhu cumhurbaşkanı adayımız Abdullah Gül'le daha da artacaktır” şeklinde dile getirdi
Adalet ve Kalkınma Partisi Konya İl Başkanı Mustafa Çevik, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Abdullah Gül'ü cumhurbaşkanı adayı olarak açıklamasından memnun olduklarını söyledi.
İl Başkanlığı'nda düzenlediği basın toplantısında konuşan Mustafa Çevik, AK Parti kadroları olarak gece gündüz demeden azim ve inançla çizgilerinden taviz vermeden halka hizmet için çalıştıklarını bildirdi. Cumhurbaşkanlığı seçimi için ülkenin bazı kişiler tarafından polemiklerle meşgul edildiğini belirten Çevik, "Ön plana çıkarılan cumhurbaşkanlığı seçimleri konusunda, sayın Başbakanımız bugün son noktayı koymuştur. Liderlik hırsı ve kişisel menfaatlerden uzak, Türkiye sevdalısı Başbakanımız bizzat kendisi ülkemize ve milletimize büyük hizmetleri dokunan Abdullah Gül'ün adaylığını açıklamıştır. Bugün Türkiye için bir dönüm noktasıdır. İnanıyoruz ki, ülkemizin kazandığı birlik ve beraberlik ruhu cumhurbaşkanı adayımız Abdullah Gül'le daha da artacaktır. Bugüne kadar üstlenmiş olduğu bütün görevleri layıkıyla yerine getiren, kişiliği, siyasi başarısıyla Türk halkının gönlünde ayrı bir yeri olan Abdullah Gül'ün adaylığını da sonuna kadar destekliyoruz" dedi. iha