‘Cepten taciz' ölümle bitti

‘Cepten taciz' ölümle bitti

Ayşe B. adlı evli bir kadını cep telefonuyla taciz ettiği iddia edilen Mustafa Ç., Ayşe B.’nin yakınları tarafından bıçaklanarak öldürüldü.

Konya'da, Ayşe B.’yi cep telefonuyla taciz ettiği iddia edilen Mustafa Ç., Ayşe B.’nin yakınları tarafından verilen buluşma adresinde bıçaklanarak yaralandı. Olayda yaralanan Mustafa Ç., hastanede hayatını kaybederken, yanında beraber olduğu Nurettin D. ambulanstan inerek hastaneden kaçtı.


Olay önceki gün saat 23.00 sıralarında Aslanlıkışla Caddesi üzerinde meydana geldi. İddiaya göre, Mustafa Ç. (28), Ayşe B.'yi cep telefonundan taciz etmeye başladı. Yapılan tacizi yakınlarına anlatan Ayşe B. yardım istedi. Ayşe B. Mustafa Ç.'ye buluşma adresi verdi. Ayşe B, Aslanlıkışla Caddesi üzerindeki buluşma adresine yakınları Niyazi E, Doğan B. ve 4 kişiyle birlikte gitti. Mustafa Ç. de adrese yanında Nurullah D. (19) ile gitti. Burada buluşan taraflar arasında çıkan kavgada Mustafa Ç. ve Nurullah D. bıçakla yaralandı. Mustafa Ç. kaldırıldığı Konya Numune Hastanesi'nde hayatını kaybederken, Nurullah D. hastaneye getirildiği ambulanstan inerken yüzünü gizleyerek kaçtı. Nurullah D. bir süre sonra polis tarafından yakalanarak hastaneye getirildi.


Olaydan sonra kavgaya karışan Doğan B. ve Niyazi E. ile diğer şahıslar gözaltına alındı.