Cebini vermedi diye bıçaklandı

Cebini vermedi diye bıçaklandı

Lise öğrencisi A. K, cep telefonunu vermediği gerekçesiyle, madde bağımlısı 15 yaşındaki Ş. Y. tarafından bacağından bıçaklandı.

Meram Anadolu Meslek Lisesi 2. sınıf öğrencisi 16 yaşındaki A.K., okul çıkışında yanına gittiği amcasından evine dönerken madde bağımlısı Ş.Y. yolunu keserek çakmak istedi. Ş.Y, çakmağım yok diyen A.K.'den elindeki cep telefonunu vermesini istedi. İddiaya göre Ş.Y, cep telefonunu vermemesi üzerine cebinden çıkardığı bıçakla A.K.'yi bacağından bıçaklayıp kaçtı. A.K, ambulansla Numune Hastanesi'ne götürüldü. A.K, yapılan tedavisinin ardından taburcu edilirken; Ş.Y, polis tarafından yakalanarak gözaltına alındı. Aynı hastanede sağlık kontrolünden geçirilen Ş.Y, ifadesi alınmak üzere polis merkezine götürüldü.