Camilerin yarısını temizlediler

Camilerin yarısını temizlediler

Meram Belediyesi temizlik ekibi ilçedeki camilerin yarısını temizledi

Meram Belediyesi tarafından oluşturulan cami temizlik ekibinin ilçedeki camilerin yarısını temizlediği bildirildi.

Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde kurulan Cami Temizlik Ekibi'nde 6 kişinin görev aldığını, ekibin şu ana kadar ilçede bulunan yaklaşık 400 caminin yarısının temizliğini tamamladığını belirtti.

Yaklaşık 2 ay önce kurulan ekibin, ilçe sınırları içinde bulunan bütün camilerin genel temizliğini yaptığını duyuran Tuzcuoğlu, ekibin Meram'daki bütün camilerin temizliğini kısa bir süre içinde tamamlayacağını kaydetti.