Camide yangın paniği
Konya'da Koçaklar Camisi'nin kullanılmayan deposunda çıkan yangın paniğe neden oldu. Henüz belirlenemeyen bir nedenle çıkan yangın, itfaiyenin müdahalesiyle söndürüldü.
Merkez Karatay ilçesi Çimenlik Mahallesi'ndeki Koçaklar camisinin deposunda meydana geldi. Saat 07. 30 sıralarında depodan alevlerin yükseldiğini gören çevrdekiler durumu itfaiye ekiplerine bildirdi. Alevler, camiye sıçramadan itfaiyenin müdahalesiyle söndürüldü. Alevleri görüp itfaiyeye haber veren 45 yaşındaki Necati İdil, "Evim caminin karşısında. Alevleri görünce itfaiyeye haber verdim. Burası kullanılmıyor. Zaman zaman tinelciler gelip kalıyor. Onların sebep olduğu bir yangın olabilir. "dedi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor