Cami önünde yatıp kalkıyor

Cami önünde yatıp kalkıyor

Ailesi tarafından dışlandığı için her gece cami önünde yatıp kalkan genç kadın, polisin kendisini evine götürme teklifini reddetti

Karatay'da yakınları tarafından dışlandığı için her gece cami önünde yatıp kalkan genç kadın, vatandaşların ihbar etmesi üzerine gelerek kimlik kontrolü yapan polisin kendisini eve götürme teklifini geri çevirerek yine sokaklara döndü.


Vatandaşlar saat 22.00 sıralarında 155 Polis İmdat telefonunu arayarak Aslanlı Kışla Caddesi üzerinde bulunan Haneden Camii önünde bir kadının yerde yattığını ihbar etti. Olay yerine giden polis, genç kadını cami önündeki sedirde elinde gazeteye sarılı ekmeğini yerken buldu. Genç kadının kimlik kontrolünde, adının Gülşen Y. (20) olduğu öğrenildi. Yakınları tarafından eve kabul edilmediğini söyleyen genç kadın, polisin kendisini evine götürme teklifini "Ben giderim" diyerek geri çevirdi. Her gece ailesinin yanına gittiğini ancak kendisini eve almadıklarını belirten genç kadın, akrabalarının da kendisine iftira attıklarını ve parasını yediklerini iddia etti. Polis ile birlikte eve gitmeyi reddeden genç kadın, daha sonra polisten kimliğini alarak gecenin karanlığında kayboldu. Vatandaşlardan Musa Tekin (32), genç kadının caminin yanında kaldığını ifade ederek, "Akşamları burada kalıyor, sabah olunca da gidiyor" dedi. iha