Çalıştığı depodan gübre çalan 2 kişi tutuklandı

Çalıştığı depodan gübre çalan 2 kişi tutuklandı

Konya'nın Sarayönü ilçesinde çalıştığı depodan gübre çaldığı ileri sürülen iki kişi tutuklandı.

Edinilen bilgiye göre, bir ihbarı değerlendiren polis, çalıştıkları zirai gübre deposundan çaldıkları gübreleri satmaya çalıştığı ileri sürülen Recep Ç. ve Aydın Y'yı suçüstü yakaladı. Bugüne kadar 120 tona yakın gübreyi çaldığı ileri sürülen zanlılar, çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.