Çalışma saatleri yeniden düzenleniyor

Çalışma saatleri yeniden düzenleniyor

Konya Valiliği, çalışma saatlerinin 30 Ekim 2007'den itibaren yeniden düzenlendiğini bildirdi.

Konya Valiliği, çalışma saatlerinin 30 Ekim 2007'den itibaren yeniden düzenlendiğini bildirdi.

Konya Valiliğinden yapılan yazılı açıklamada, hizmet özellikleri ile mevsim şartları göz önünde bulundurularak uygulanmakta olan çalışma saatlerinin 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 99 ve 100. maddeleri gereğince 30 Ekim 2007 tarihinden itibaren yeniden tespit edildiği belirtildi. Bazı kurum ve kuruluşlar için özel kanun, tüzük ve yönetmeliklere göre çalışma saatlerinin düzenlenmesine ilişkin hükümlerin saklı tutulduğu, düzenlemeye mesai saatlerinin sabah 08.00 - 12.00, öğle için ise 13.00 - 17.00 şeklinde olacağı kaydedildi.