Çaldığı motosikletleri köylülere satmış

Çaldığı motosikletleri köylülere satmış

Konya'da, kent merkezinden çaldığı motosikletleri köylerde sattığı ileri sürülen 1 kişi gözaltına alındı

Edinilen bilgiye göre, kent merkezinden çalınan motosikletlerin çevre köylerde satıldığı ihbarı alan polis, şüphelilerin yakalanması için çalışma başlattı. Konya merkez ilçelerine bağlı köylerdeki motosikletleri denetlemeye başlayan ekipler, merkez Meram'a bağlı Sefa köydeki 11 motosikletin çalıntı olduğunu belirledi. Çalıntı motosikletlerin büyük bir bölümünü sattığı belirlenen Bayram P. (32) gözaltına alındı. Şüphelinin verdiği ifade doğrultusunda hırsızlık olayına karıştığı ileri sürülen 2 kişi aranıyor.