Bu kadarına da pes! Bakın ne çaldı

Bu kadarına da pes! Bakın ne çaldı

Konya'da hediyelik eşya satan Selim Yaldız'ın, işyerinin bulunduğu binanın otoparkına bıraktığı akülü araç bir kişi tarafından çalındı.

 Aracın çalınma anı ise işyerinin güvenlik kamera kayıtlarına saniye saniye yansıdı. Selim Yaldız, çocuklarına daha önceden 750 liraya doğum günü hediyesi olarak almış olduğu akülü aracı binmeleri için iş yerininin bulunduğu binanın otoparkına çıkardı. Bir süre akülü araca binen çocuklar, daha sonra sıkılarak aracı otoparkta bıraktı ve iş yerine girdi. Selim Yaldız, akşam çocuklarıyla birlikte ayrılırken yanında çalışan işçilere, işyerine kapatırken akülü aracı içeri almalarını söyledi. Ardından Yaldız ve çocukları evlerine gitti. İşyerini kapatacakları sıra akülü aracı içeri koymak isteyen işçiler, yaklaşık 60 kiloluk aracın yerinde olmadığını gördü. Güvenlik kamerası kayıtlarını incelediklerinde, bir kişinin akülü aracın yanına yaklaşıp, bir süre etrafı kontrol ettikten sonra aracı alıp götürdüğü fark edildi.