Bosna Hersek'te yarın su kesintisi

Bosna Hersek'te yarın su kesintisi

KOSKİ Genel Müdürlüğü, 1 Nisan 2009 tarihinde Selçuklu İlçesi Bosna Hersek Mahallesi’nin bir bölümünde su kesintisi uygulayacağını bildirdi.

KOSKİ Genel Müdürlüğü, 1 Nisan 2009 tarihinde Selçuklu İlçesi Bosna Hersek Mahallesi’nin bir bölümünde su kesintisi uygulayacağını bildirdi.
KOSKİ Genel Müdürlüğü’nden konuyla ilgili yapılan açıklama şöyle: “KOSKİ Genel Müdürlüğü, 1 Nisan 2009 tarihinde Bosna Hersek Mahallesi’nin bir bölümünün içme suyu ihtiyacını sağlayan ana ishale hattında; Selçuk Üniversitesi Beyhekim Tıp Fakültesi ve Ardıçlı yeni yerleşimi için su şebeke bağlantıları ile Bosna Hersek-Üniversite Köprülü Kavşağı’nda deplase (aktarma) çalışması yapacaktır. 400 mm çelik boru üzerinde yapılacak olan bu üç ayrı çalışma nedeniyle 1 Nisan 2009 Salı günü sabah saat 07.00 ile akşam saat 20.00 arasında; Bosna Hersek Mahallesi Mesaj, Sümeyye, Turgut Reis, Büyük Hizmet Caddeleri ve çevresine içme suyu verilemeyecektir. Vatandaşlarımızın su kesintisinden dolayı mağdur olmamaları için gerekli tedbirleri almaları önemle duyurulur.