Bosna Hersek’e polis merkezi

Bosna Hersek’e polis merkezi

SİSTAŞ Şirketler grubu tarafından Bosna Hersek Mahallesi’ne yaptırılacak olan Bosna Hersek Polis Merkezi’nin temeli düzenlenen törenle atıldı. Törende yapılan konuşmalarda bölücü terör örgütü PKK’ya lânet yağdı.

Türkiye’nin en büyük mahallesi olma unvanına sahip Bosna Hersek Mahallesine yapılacak, Bosna Hersek Karakolu’nun temeli düzenlenen törenle atıldı. Vali Atilla Osmançelebioğlu, Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, AK Parti Konya Milletvekilleri Hasan Angı ve Mehmet Kılıç, Selçuklu Kaymakamı Şükrü Görücü, Karatay Kaymakamı Mustafa Hakan Güvençer, Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen, İl Emniyet Müdürü Salih Tuzcu, AK Parti İl Başkanı Mustafa Çevik, SİSTAŞ Şirketler Gurubu Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Aslan, mimar Hanefi Ulusoy, emniyet teşkilatı personeli ile çok sayıda vatandaş katıldı. Mimar Hanefi Ulusoy, hizmet binası tamamlandığı zaman Avrupa standartlarında ve Türkiye’de örnek bir Polis Merkezi olacağını ifade ederken SİSTAŞ Şirketler Gurubu Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Aslan konuşmasında, 3 kat ve 650 m2’den oluşan polis merkezinin bölge halkı için huzur ve güvenin adresi olması temennisinde bulundu. Sözlerine ‘Allah ne fazla muhtaç etsin nede eksik’ diyerek başlayan Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen, bir müjde verdi “Bosna Hersek Mahallesine yapılması planlanan Emniyet Amirliği binasının yeri hazır. Önümüzdeki günlerde temelini atacağız.” Selçuklu Kaymakamı Şükrü Görücü konuşmasında devlet-millet işbirliğinin önemi üzerinde dururken, İl Emniyet Müdürü Salih Tuzcu, 2004 tarihinde araç takviyesi, ardından gerçekleştirilen eğitim seminerleri ile Konya polisinin gücüne güç kattığını söyledi. Emniyetle ilgili yapılan yatırımların diğer hizmetlerle eşdeğer olduğunu kaydeden Büyükşehir belediye Başkanı Tahir Akyürek ise şöyle konuştu: “Temelini attığımız polis karakolu, bugüne kadar belediyelerimizin bölgeye yaptığı yatırımların tamamlayıcısı oldu. Fiziki her türlü projeyi hayata geçirebilirsiniz. Ama, halkın can, mal ve namus güvenliği kadar emniyetli nesillerin yetişmesi de bizim en büyük görevimiz olmalıdır.” AK Parti Konya Milletvekili Hasan Angı’nın birlik ve beraberlik mesajları verdiği konuşmasının ardından kürsüye son olarak Vali Atilla Osman Çelebioğlu geldi. “Hak, özgürlükler ve güvenliğimizin en büyük teminatı polistir” diyerek konuşmasına başlayan Osmançelebioğlu, şunları söyledi “Hizmetlerin kalitesinin artması, teknoloji ile bütünleşmesi modern binalarla mümkündür. Yeni ve modern binalar ise, polisimizin hizmetlerini daha etkin kılacaktır.” Konuşmalarda ortak mesaj ise, son günlerde başarılı operasyonlarla adından söz ettiren İl Emniyet Müdürlüğüne övgü, Doğu ve Güneydoğu Anadolu’da yeniden tırmanışa geçen terör olaylarının sorumlusu PKK-KADEK örgütüne lanet oldu. Konuşmaların ardından Bosna Hersek Karakolu’nun temeli, törene katılan protokol tarafından atıldı.


Çetin Tofan-Memleket