Bir yılın yorgunluğunu attılar
Konya Meram Necatibey İlköğretim Okulu öğrencileri tarafından hazırlanan Yılsonu etkinlikleri Mevlana Kültür Merkezi’nde gerçekleşti.
Mustafa Kemal Atatük ve tüm şehitlerimiz için yapılan saygı duruşu ve İstiklal Marşımızın ardından açılış konuşmasında söz alan okum müdürü Muhammed Acıyan öğrencilerinin bir yıllık emeklerini sergilediklerini belirten Acıyan, ayrıca gecenin hazırlanmasında emeği geçen başta Öğretmenler, öğrencilere ve velilerine teşekkür etti. Konya Meram Necatebey İlköğretim Okulu korosunun söylediği şarkılarla hünerlerini sergilemeye başlayan öğrenciler şiirler ve skeçlerin ardından Çanakkale Şehitlerimiz için hazırladıkları oyunla büyük alkış topladı. Ana sınıfı öğrencilerin sergilediği çayda çıra adlı oyunu sergileyen öğrenciler izleyicilere neşeli anlar yaşattı. Hazırlanan monolog ve rontların ardından okul müdürü Muhammet Acıyan’ın söylediği bir birinden güzel şarkılar eşlik eden davetliler hoşça vakit geçirdiler daha sonra gece öğrencilerin oyunlarıyla sona erdi. Ferit Hepokur- Memleket