Bilgilerimi meslektaşlarıma aktaracağım
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Tolga Çöğürcü, hedefinin başkanlık değil yönetime girmek olduğunu söyledi
Pazar günü yapılacak olan İnşaat Mühendisleri Odası’nın seçimlerine tek isim ile katılan Yrd. Doç. Dr. Mustafa Tolga Çöğürcü, hedefinin başkanlık değil yönetime girmek olduğunu söyledi. Dün Elit Restoran’da düzenlediği basın toplantısında çalışmaları ve hedefleri konusunda bilgi veren Çöğürcü, “7 kişiden oluşan yönetim kurulu isim listesine bende 8. kişi olarak aday oldum. Benim hedefim başkanlık yarışı değil yönetim kuruluna girmek. Bu şekilde 14 yıllık deneyimimi ve bilgilerimi diğer arkadaşlarım ile paylaşmak. Meslektaşlarımız teveccüh gösterir de listeye benim ismimi de yazarlarsa çok daha kaliteli hizmetlere imza atacağıma inanıyorum” dedi. Çöğürcü, seçim çalışmalarına son anda başladığı için birçok meslektaşına ulaşamadığını da dile getirirken, “son anda karar verdiğim için ve listeyi temin edemediğim için çalışmalarımda biraz zayıf kaldım. Ancak basının aracılığı ile tüm arkadaşlarıma seslenmek istiyorum, omuz omuza verirsek birçok sorunun üstesinden gelebiliriz. Bu nedenle seçimlerde oyunuza talibim” diye konuştu. Ferit Hepokur Memleket