Bıçakla yaralama
Yakınlarının duruşmasını bekleyen 2 kişi, yoldan geçen iki kişiyi bıçakladı
Adliye önünde yakınlarının duruşmasını bekleyen 2 kişi, yoldan geçen 2 kişiyi bıçakladı.
İddiaya göre, Konya Adliyesi'nde yakınlarının duruşmasını bekleyen E.İ. (17) ve H.U. (16), yoldan geçen iki gence, "Ters ters niye bakıyorsunuz" diyerek tartışma çıkarttı. Tartışma sonrası E.İ. ve H.U, üzerlerindeki bıçakla M.S. ve M.A.K'yi yaraladı. Yaralılar, Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Olayla ilgili E.İ. ve H.U. polis tarafından kısa sürede yakalanarak gözaltına alınırken, yaralıların durumunun iyi olduğu bildirildi. iha