Bıçakla gasp zanlısı yakalandı

Bıçakla gasp zanlısı yakalandı

Bıçak zoruyla bir kişiden para alan şahıs, polis tarafından yakalanarak gözaltına alındı.

6 gün önce Musalla Bağları Mahallesi'nde bir lokantada çalışan A.Ü. (18), lokantanın alacaklarını toplamak için lokantaya ait bisikletle Tekstilciler Pazarı'na gitti. Burada müşterilerden 450 YTL para toplayan A.Ü. tekrar lokantaya dönmek için bisikletiyle yola çıktı. Yol kenarındaki tuvalete girmek için duran A.Ü, o sırada yanına gelen bir kişi tarafından bıçak zoruyla gasp edilerek cebindeki 450 YTL alındı. Olay üzerine polise başvuran A.Ü, ifadesinde gasp edenin 2 kişi olduğunu ve bıçak zoruyla cebindeki paraları aldığını iddia ederek polislere yapan kişilerin eşkallerini verdi.

Bunun üzerine harekete geçen Konya Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Cinayet Büro ekipleri, verilen eşkaller doğrultusunda yaptığı geniş çaplı araştırma sonucunda böyle kişilerin olmadığını tespit etti. Daha sonra ekipler tekrar A.Ü. ile irtibata geçerek, A.Ü.'yü gasp edenin 2 kişi olmadığını ve yapan şahsın daha önceden aynı lokantada çalışan A.Ş. (19) olduğunu öğrendi. Polis tarafından arandığını öğrenen A.Ş, zorla aldığı parayı lokanta sahibine teslim ederek suçunu itiraf etti. Olayı gerçekleştiren A.Ş, polis ekiplerinin yaptığı çalışmalar sonucunda yakalanarak gözaltına alındı. Zanlı, Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirildikten sonra adliyeye sevk edildi. Çıkarıldığı mahkemece tutuklanan A.Ş. cezaevine gönderildi.