Beyşehir'de orman yangını

Beyşehir'de orman yangını

Konya'nın Beyşehir ilçesinde çıkan yangında 2 hektarlık orman, 3 hektarlık da üzüm bağı ve tarla yandı

Edinilen bilgiye göre, ilçeye bağlı Üzümlü beldesi Baraj mevkindeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Kısa sürede olay yerine gelen Beyşehir Orman İşletme Müdürlüğüne bağlı 4 yangın söndürme arazözü ve çevre yerleşim birimlerinden 3 itfaiye aracı yangına müdahale etti.

Yaklaşık 5 saat süren çalışmalar sonucunda kontrol altında alınan yangında, 2 hektarlık ormanlık alan, 3 hektarlık da üzüm bağı ve tarla yandı. Beyşehir Orman İşletme Müdürü Reşat Benli, yaptığı açıklamada, alevlerin tamamen kontrol altına alındığını, soğutma çalışmalarının ise devam ettiğini bildirdi.