Beyşehir'de köpek dehşeti
Beyşehir ilçesinde köpeğin saldırısına uğrayan kadın hastaneye kaldırıldı.
Hatice Kesen (66) İçerişehir Mahallesi Demirli Mescit Sokak'ta bir köpeğin saldırısına uğradı.Ambulansla Beyşehir Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Kesen'e tedbir amaçlı kuduz aşısı yapıldı. Yapılan müdahalenin ardından Kesen, taburcu edildi.