Beyşehir'de karbonmonoksit zehirlenmesi

Beyşehir'de karbonmonoksit zehirlenmesi

Beyşehir ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 1 kişi hastaneye kaldırıldı.Huğlu Mahallesi'ndeki evinde sabah hareketsiz vaziyette bulunan Ayşe B, yakınları...

Beyşehir ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 1 kişi hastaneye kaldırıldı.

Huğlu Mahallesi'ndeki evinde sabah hareketsiz vaziyette bulunan Ayşe B, yakınları tarafından Beyşehir Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlenen Ayşe B'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Kaynak:Haber Kaynağı