Beyşehir'de bıçakla yaralama

Beyşehir'de bıçakla yaralama

Beyşehir’de bıçakla yaralanan bir kişi tedavi altına alındı.

Motosikletten düştüğünü söyleyerek Beyşehir Devlet Hastanesine başvuran L.A'nın (39) durumunu şüpheli gören sağlık görevlileri, durumu polise bildirdi. Polise verdiği ifadesinde bıçaklandığını itiraf eden L.A, tedavisinin ardından Konya'ya sevk edildi. Polis, bıçaklama olayına karıştığı iddia edilen Ö.E'yi yakalamak için çalışma başlattı.