Beymen'den her satış danışmanına bir "Asistan"

Beymen'den her satış danışmanına bir "Asistan"

İSTANBUL (AA) - Beymen, Boyner Grup'a özel geliştirilen Asistanım uygulamasıyla daha kolay ve hızlı bir alışveriş deneyimi sunuyor.Şirket açıklamasına...

İSTANBUL (AA) - Beymen, Boyner Grup'a özel geliştirilen Asistanım uygulamasıyla daha kolay ve hızlı bir alışveriş deneyimi sunuyor.

Şirket açıklamasına göre, Beymen, "Asistanım" ile mağazacılıkta yeni bir dönem başlatıyor. Mağazalar arası sınırları ortadan kaldıran mobil cihazlar ile satış danışmanları kendi mağazaları dışındaki diğer Beymen mağazalarındaki stok ve ürünleri anlık olarak kontrol edebiliyor.

Satış danışmanları, ürün kendi mağazasında bulunmasa dahi satışını gerçekleştirerek en kısa sürede müşterinin adresine ulaştırıyor ya da müşteri ürünü tercih ettiği mağazadan teslim alabiliyor. Danışmanlar ayrıca, güncel kampanya ve ürün bilgilerine de cihaz üzerinden anında ulaşarak müşterileri bilgilendiriyor.

Boyner Grup için özel olarak geliştirilen ve yüzde 100 yerli olan Asistanım uygulaması ile satış danışmanları, ürün barkodunu okutarak müşteriyi cep telefonu numarasıyla tanımlayarak bir sepet oluşturuyor. Müşteri kasaya geldiğinde ise ürünleri hazırlanmış oluyor.

Müşteriler, aldıkları ürünlerin adreslerine gönderilmesini veya mağazadan teslimatını seçebiliyor. Satış danışmanlarının kullandığı mobil cihazdan kasaya yönlendirilen siparişler, müşterilerin kasadaki bekleme süresini minimuma indiriyor. Stok kontrolü dışında içinde ödeme sistemi de bulunan ve ilk olarak Erenköy ve İstinyepark Beymen mağazalarında hizmete giren Asistanım, Ocak 2017'de tüm Beymen'lerde, ardından Boyner Grup şirketlerinin tamamında yer alacak.


-"Mağazacılığın sınırlarını kaldırdık"


Açıklamada görüşlerine yer verilen Boyner Grup Perakende Operasyonlarından Sorumlu Başkan Yardımcısı Elif Çapçı, Asistanım uygulaması ile daha kolay ve hızlı bir alışveriş devrinin başladığını ifade etti.

Koşulsuz müşteri mutluluğu sağlamak için artık mağazalarla sınırlı kalmanın mümkün olmadığını dile getiren Çapçı, şunları kaydetti:

"Asistanım ile Beymen'in yıllardır müşterilerine sunduğu eşsiz alışveriş deneyiminde mağaza ve online dünyayı tam anlamında birleştiriyoruz. Geçtiğimiz yıl yenilediğimiz Beymen.com 100 milyon TL'ye yaklaşan cirosu ile bu yıl en büyük 3. mağazamız konumunda. Online kanallardan yaptığımız satış cironun yüzde 10'una yaklaştı.

Yaptığımız dijital yatırımların doğru işlediğini gösteren Accenture Dijitalleşme Endeksi sonuçlarına göre Beymen, Türkiye'de en hızlı dijitalleşme başarısı gösteren şirketler arasında yer aldı. Yenilenen Beymen mobil uygulamadan sonra şimdi de Asistanım ile mağazacılığın sınırlarını kaldırdık. Beymen'in öncülüğünü yaptığı bu projeyi kademeli olarak tüm grup şirketlerimizde de kullanacağız. Dijital yatırımlarımız önümüzdeki dönemde aynı hızla devam edecek."

AA

Kaynak:Haber Kaynağı

Etiketler :