Belediye kar tazminatı istiyor
Derebucak’a bağlı Pınarbaşı Belediye Başkanı Mehmet Toklu, gelirlerinin büyük bölümünü karla mücadele için harcadıklarını, bu nedenle kar tazminatı ödeneği istediklerini söyledi.
Derebucak’a bağlı Pınarbaşı Belediye Başkanı Mehmet Toklu, gelirlerinin büyük bölümünü karla mücadele için harcadıklarını, bu nedenle kar tazminatı ödeneği istediklerini söyledi.
Toklu, yaptığı açıklamada, bölgedeki yerel yönetimlerin kış aylarında gelirlerinin büyük bölümünü karla mücadele çalışmalarına ayırmak durumunda kaldığını belirtti. Bu nedenle, belediyelerin hizmet üretemez duruma geldiğini belirten Toklu, “Gelirlerimizin büyük bölümü karla mücadele çalışmasına gidiyor. Kar tazminatı ödeneği istiyoruz” dedi. aa