Bekar evinde 2 kardeş  zehirlendi

Bekar evinde 2 kardeş zehirlendi

Meram'da bekar evinde kalan 2 kardeş, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybetti.

Meram'da bekar evinde kalan 2 kardeş, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybetti.


Mehmet Vehbi Mahallesi Kovanağzı Caddesi No 24'de bulunan 2 katlı evin 1. katında meydana geldi. Alınan bilgiye göre, evde kalan Mustafa (22) ve Ramazan Ekiz (23) kardeşler, gece üşüyünce sobayı yaktı. Bir süre sonra sobanın tütmesi üzerine pencereleri açan Ekiz kardeşler, daha sonra aynı odada yatarak uyudu. Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen iki kardeş hayatını kaybetti. Sabah aynı saatte işe gitmek için gelen üst kat komşuları, kapının açılmaması üzerine içeriye girerek kardeşlerin cesetlerini buldu. Olay yerine gelen polis ekiplerinin incelemesinin ardından cesetler, otopsi için Meram Tıp Fakültesi Hastanesi morguna kaldırıldı.


İki kardeşin çalıştığı deterjan fabrikasından gelen iş arkadaşları, cesetler evden çıkartılırken gözyaşı döktü. Olayla ilgili soruşturma başlatılırken, Mustafa Ekiz'in yeni askerden geldiği ve ağabeyi Ramazan Ekiz'in çalıştığı fabrikada işe başladığı öğrenildi. iha