Bebeğini terk ettiğine pişman oldu

Bebeğini terk ettiğine pişman oldu

Bebeğini hastaneye bırakıp kaçan anne P. D. pişman olup geri dönerek bebeğini hastaneden aldı.

Dr. Faruk Sükan Çocuk ve Doğum Hastanesi'nde 3 gün önce doğum yapan P.D. (22), dünyaya getirdiği 2 kilo 320 gram ağırlığındaki kız bebeğini bırakıp kaçtı. Durumu fark eden hemşireler polise bilgi verirken, bebeğe de 'Garip' ismi verildi. Bebeğini bırakan anne P.D. pişman olduğunu belirterek tekrar hastaneye geldi ve bebeğini aldı. Anne P.D'nin bebeğini alırken yetkililere, "Eşimden ayrıldım, maddi durumum iyi değildi. Para bulmaya gittim. Aradan 2 gün geçti ve çok pişman olarak geri döndüm. Bebeğimden ayrılmak istemiyorum" dediği öğrenildi.