Başkan Pınarcık yeniden seçildi
Saat Gözlük satış ve tamirciler Odası seçimleri dün Birlik salonunda yapıldı.
Tek listenin katıldığı seçimlerde mevcut başkan Lütfi Pınarcık yeniden başkanlığı kazandı. Delegelerin tamamının oyunu alarak yeniden başkanlığa seçilen Lütfi Pınarcık’ın yönetim kurulu üyeliklerini ise Halil Böğet, Turgay Üresin, Esat Paşalı, Erol Çıkrıkçı, Mevlüt Baran ve Hasan Övüş denetim kurulu üyeliklerini ise Süleyman Bezirci, Halit Onüçyıldız, Ali Rıza Bahadır, oluşturdu. 198 delegenin oy kullandığı seçimlerin ardından sonucun hayırlı olmasını dileyen başkan Lütfi Pınarcık, “Hizmete kaldığımız yerden devam edeceğiz. Üyelerimizin haklarının korunması ve sorunlarının çözümü için tüm ekibimiz ile birlikte elimizden gelen gayreti göstereceğiz” dedi. Ferit Hepokur-Memleket