Başkan Akyürek Harmancık Mahallesi'nde
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, Harmancık Mahallesi'nde vatandaşlarla bir araya geldi.
Harmancık Mahallesi Muhtarı Muammer Yavuz ve mahalle sakinleriyle bir süre görüşen Akyürek, Büyükşehir Belediyesi, KOSKİ Genel Müdürlüğü ve Meram Belediyesi'nin bölgedeki yatırımlarının devam ettiğini söyledi.
Şehrin her yerindeki eksiklikleri tamamlamayı sürdüreceklerini kaydeden Akyürek, son dönemde yapılan yatırımlarla alt yapıda yüzde 100'e ulaşılacağını vurguladı.
Mahallelerine gösterilen ilgiden memnun olduklarını belirten Yavuz da, son yıllarda yapılan yatırımlar nedeniyle Akyürek'e teşekkür etti.
Programa, Meram Belediye Başkanı Serdar Kalaycı ve belediye yöneticileri de katıldı.