Aydoğan Deveci güven tazeledi

Aydoğan Deveci güven tazeledi

Konya Eczane Teknisyenleri Derneği 1. Olağan Genel Kurulu, dernek binasında yapıldı.

Konya Eczane Teknisyenleri Derneği 1. Olağan Genel Kurulu, dernek binasında yapıldı. Dernek yönetiminin teşekkülü amacıyla yapılan seçimlerde; Derneğimizin Kurucu Başkanı Aydoğan Deveci genel kurulun tamamının oyunu alarak yeniden dernek başkanlığına seçildi.


Seçim sonrası yaptığı teşekkür konuşmasında sivil toplum örgütlerinin önemine değinen Deveci, “Hayatında eczaneye sadece müşteri olarak girmiş fakat lise mezunu olduğu için birkaç aylık seminerle eczane teknisyeni yapılmaya çalışılan gençlerin, gerek mesleki yeterlilikleri gerekse bilgi birikimleri bu işi yürütmelerine engeldir. Bizim mesleğimiz Ahilik geleneğiyle eczacıdan kalfaya, kalfadan çırağa öğretilegelmiştir. Sadece farmakoloji değil, esnaflık, empatik insan ilişkileri ve ticaret bilgisi de bu süreçte personele kazandırılmaktadır” açıklamasını yaptı. Konyahaber42.com